eduLabVR - Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze to kompleksowe oprogramowanie przedmiotowe na okulary wirtualnej rzeczywistości (dostęp do wirtualnej szkoły i przestrzeni VR) oraz na monitory interaktywne, komputery czy tablety (ćwiczenia i zadania interaktywne).
Materiały eduLabVR to zbiór atrakcyjnych i angażujących zasobów, na które składają się sprawdzone treści wykorzystywane w serii Wirtualne Laboratoria Przyrodnicze (WLP) oraz nowe narzędzia do realizacji lekcji z wykorzystaniem technologii immersyjnej (VR) dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych. W programie znajdują się wysokiej jakości modele 3D, filmy i zdjęcia 360° liczne symulacje doświadczeń oraz interaktywne ćwiczenia.
Program jest zgodny z podstawa programową kształcenia ogólnego na etapie szkoły ponadpodstawowej w podstawie i rozszerzeniu oraz rekomendowany w pracy metodą projektów w szkole podstawowej.
eduLabVR to rozwinięcie serii Wirtualne Laboratoria Przedmiotowe o zasoby i narzędzie prowadzenia lekcji z wykorzystaniem okularów VR!
Zawartość zestawu eduLabVR. Chemia, fizyka, biologia, geografia:
ponad 1300 wysokiej jakości modeli 3D,
ponad 200 zdjęć sferycznych,
blisko 1300 interaktywnych ćwiczeń,
100 filmów edukacyjnych (w tym filmy 360°),
prawie 2000 ilustracji i zdjęć,
blisko 100 animacji i 100 map,
karty pracy do wydruku,
wsparcie asystenta AI.
Praca z programem eduLabVR realizuje podejście STEAM (ang. science, technology, engineering, arts, math), które wykorzystuje naukę, technologię, inżynierię, sztukę i matematykę do rozwoju kreatywnego myślenia.
Do obsługi eduLabVR można wykorzystać dowolne spełniające wymagania techniczne okulary VR!*
Oprogramowanie jest dostępne na zasadzie licencji bezterminowej.
Więcej informacji o programie na www.edulabvr.pl
Wersja demonstracyjna programu eduLabVR pozwala na pracę ograniczoną czasowo, a także zawiera ograniczoną funkcjonalność. Pełna wersja programu dostępna jest do zakupu w sieci sprzedaży.
*Oprogramowanie eduLabVR jest zgodne z większością okularów/gogli VR dostępnych na rynku i w szkołach, które spełniają minimalne wymagania: 6GB RAM, przeglądarka internetowa (wspierająca WebXR), śledzenie ruchów w 6 stopniach swobody (6DOF tracking), 2 kontrolery z akcelerometrem i żyroskopem.
\n \n \n \n 3dphoto,\n \n \n \n \n 3dmovie\n \n \n
\n