eduPaka Dom
Edukacyjny sukces w każdym domu
Gotowa baza interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych do wykorzystania podczas nauki w domu. Ćwicz i ucz się we własnym tempie!
Programy z serii eduPaka Dom to gotowa baza w pełni interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów na poziomie szkoły podstawowej. To kompleksowe materiały do wykorzystania podczas nauki w domu, powtórek materiału, w ramach przygotowań na lekcje, sprawdzian czy na egzamin.
eduPaka Dom jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego ucznia, który chce poprawić swoje wyniki w nauce i stan wiedzy lub poczuć się lepiej przygotowanym na każde kolejne edukacyjne wyzwanie. To także znakomite wsparcie dla rodziców i opiekunów zaangażowanych w edukację swoich dzieci. Programy eduPaka Dom sprawdzą się także w ramach edukacji domowej i zajęć pozalekcyjnych, wprowadzając do świata nauki nie tylko multimedia, ale także w pełni interaktywne treści i ćwiczenia.
Każdy program z serii eduPaka Dom został stworzony zgodnie z podstawą programową. Co więcej, struktura programu (tematyka ćwiczeń, spis treści, kolejność wprowadzania zagadnień) odpowiada programowi zajęć i tematom w podręcznikach szkolnych wszystkich wiodących wydawnictw. Dzięki temu rozpoczęcie pracy z eduPaką jest bardzo łatwe.
\n \n \n \n Biologia,\n \n \n \n \n \n klasa 8,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n 8. Mutacje,\n \n \n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n \n \n Organizm a \xc5\x9brodowisko,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n Czym jest genetyka?,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Wp\xc5\x82yw cz\xc5\x82owieka na r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczn\xc4\x85,\n \n \n \n \n \n No\xc5\x9bnik informacji genetycznej \xe2\x80\x93 DNA,\n \n \n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczna,\n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Nieantagonistyczne zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci mi\xc4\x99dzy gatunkami,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n Chromosomy i geny. Znaczenie mitozy i mejozy w \xc5\xbcyciu organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Podstawowe prawa dziedziczenia,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Mechanizmy ewolucji,\n \n \n \n Formy ochrony przyrody w Polsce,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Abiotyczne czynniki \xc5\x9brodowiska,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Dziedziczenie cech u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n Drapie\xc5\xbcnictwo. Ro\xc5\x9blino\xc5\xbcerno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Dziedziczenie grup krwi,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Cechy populacji,\n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Dziedziczenie p\xc5\x82ci u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Paso\xc5\xbcytnictwo,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n Podzia\xc5\x82y kom\xc3\xb3rkowe,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci pokarmowe,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Czym jest ekosystem?,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Racjonalne gospodarowanie zasobami przyrody,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Pochodzenie cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Ewolucja i jej dowody,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Materia i energia w ekosystemie,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Konkurencja\n \n \n
\n