Spis treści

b'\n\n\n\n\n\n\t
\n\t\t
Genetyka
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ewolucja \xc5\xbcycia
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Ekologia i ochrona \xc5\x9brodowiska
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\t
\n\t\t
Zagro\xc5\xbcenia r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9bci biologicznej
\n\t
\n\n\t\n\n\n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n \n\n\n\t\n\n\n
\n

Tematy kolekcji

\n

\n \n \n \n Biologia,\n \n \n \n \n \n klasa 8,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n 8. Mutacje,\n \n \n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n \n \n Organizm a \xc5\x9brodowisko,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n Czym jest genetyka?,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Wp\xc5\x82yw cz\xc5\x82owieka na r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczn\xc4\x85,\n \n \n \n \n \n No\xc5\x9bnik informacji genetycznej \xe2\x80\x93 DNA,\n \n \n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczna,\n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Nieantagonistyczne zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci mi\xc4\x99dzy gatunkami,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n Chromosomy i geny. Znaczenie mitozy i mejozy w \xc5\xbcyciu organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Podstawowe prawa dziedziczenia,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Mechanizmy ewolucji,\n \n \n \n Formy ochrony przyrody w Polsce,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Abiotyczne czynniki \xc5\x9brodowiska,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Dziedziczenie cech u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n Drapie\xc5\xbcnictwo. Ro\xc5\x9blino\xc5\xbcerno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Dziedziczenie grup krwi,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Cechy populacji,\n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Dziedziczenie p\xc5\x82ci u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Paso\xc5\xbcytnictwo,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n Podzia\xc5\x82y kom\xc3\xb3rkowe,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci pokarmowe,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Czym jest ekosystem?,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Racjonalne gospodarowanie zasobami przyrody,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Pochodzenie cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Ewolucja i jej dowody,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Materia i energia w ekosystemie,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Konkurencja\n \n \n

\n
\n'