Obszerny zbiór gotowych zestawów prac domowych z biologii w postaci multimedialnych i interaktywnych ćwiczeń.
Nie są to jednak przypadkowe zadania, a specjalnie przygotowany pakiet, który odpowiada całemu programowi zajęć i tematom w podręcznikach wydawnictw Nowa Era, WSiP.
\n \n \n \n Biologia,\n \n \n \n \n \n Biologia 7,\n \n \n \n \n \n klasa 8,\n \n \n \n \n \n klasa 6,\n \n \n \n \n \n klasa 5,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n klasa 7,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 7,\n \n \n \n \n \n Regulacja nerwowo-hormonalna,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 9,\n \n \n \n \n \n Rozmna\xc5\xbcanie i rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n Kr\xc4\x99gowce sta\xc5\x82ocieplne,\n \n \n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Aparat ruchu,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad kr\xc4\x85\xc5\xbcenia,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Stawonogi i mi\xc4\x99czaki,\n \n \n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n \n \n IV. Uk\xc5\x82ad kr\xc4\x85\xc5\xbcenia,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n Kr\xc4\x99gowce zmiennocieplne,\n \n \n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n \n \n III. Uk\xc5\x82ad pokarmowy,\n \n \n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n \n \n \xc5\x9awiat zwierz\xc4\x85t,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 5,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad oddechowy,\n \n \n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad pokarmowy,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 8,\n \n \n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 I,\n \n \n \n \n \n Od parzyde\xc5\x82kowc\xc3\xb3w do pier\xc5\x9bcienic,\n \n \n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu pokarmowego 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n \n \n Zaburzenia funkcjonowania uk\xc5\x82adu odporno\xc5\x9bciowego,\n \n \n \n \n \n Budowa i funkcjonowanie uk\xc5\x82adu odporno\xc5\x9bciowego,\n \n \n \n \n \n Ptaki \xe2\x80\x93 kr\xc4\x99gowce zdolne do lotu,\n \n \n \n \n \n Budowa i r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 grzyb\xc3\xb3w. Porosty,\n \n \n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka. Sk\xc3\xb3ra \xe2\x80\x93 pow\xc5\x82oka organizmu,\n \n \n \n \n \n 8. Mutacje,\n \n \n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n \n \n Mi\xc4\x99czaki \xe2\x80\x93 zwierz\xc4\x99ta,\n \n \n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 muszl\xc4\x99,\n \n \n \n \n \n Ssaki \xe2\x80\x93 kr\xc4\x99gowce,\n \n \n \n \n \n kt\xc3\xb3re karmi\xc4\x85 m\xc5\x82ode mlekiem,\n \n \n \n \n \n Organizm a \xc5\x9brodowisko,\n \n \n \n \n \n Okrytonasienne,\n \n \n \n \n \n Szkielet ko\xc5\x84czyn,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 10,\n \n \n \n \n \n R\xc3\xb3wnowaga wewn\xc4\x99trzna organizmu,\n \n \n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu pokarmowego,\n \n \n \n \n \n zestaw 46,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu rozrodczego,\n \n \n \n \n \n Tkanka nab\xc5\x82onkowa,\n \n \n \n \n \n mi\xc4\x99\xc5\x9bniowa i nerwowa,\n \n \n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczna,\n \n \n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu pokarmowego 2,\n \n \n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \n \n Rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka \xe2\x80\x93 od pocz\xc4\x99cia do narodzin,\n \n \n \n \n \n zestaw 30,\n \n \n \n \n \n Budowa i funkcjonowanie uk\xc5\x82adu hormonalnego,\n \n \n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n \n \n Obwodowy uk\xc5\x82ad nerwowy. Odruchy,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 11,\n \n \n \n \n \n Zestawy uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85ce,\n \n \n \n \n \n Rozprzestrzenianie si\xc4\x99 ro\xc5\x9blin okrytonasiennych,\n \n \n \n \n \n Wp\xc5\x82yw cz\xc5\x82owieka na r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 biologiczn\xc4\x85,\n \n \n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n \n \n Higiena oka i ucha,\n \n \n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n \n \n Mechanizm oddychania,\n \n \n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n \n \n Zaburzenia funkcjonowania uk\xc5\x82adu hormonalnego,\n \n \n \n \n \n No\xc5\x9bnik informacji genetycznej \xe2\x80\x93 DNA,\n \n \n \n \n \n Czym jest genetyka?,\n \n \n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n \n \n Funkcjonowanie \xc5\xbce\xc5\x84skiego uk\xc5\x82adu rozrodczego,\n \n \n \n \n \n zestaw 48,\n \n \n \n \n \n Choroba \xe2\x80\x93 zaburzenie homeostazy,\n \n \n \n \n \n Tkanka \xc5\x82\xc4\x85czna,\n \n \n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu oddechowego,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 6,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad wydalniczy,\n \n \n \n \n W kr\xc3\xb3lestwie zwierz\xc4\x85t,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu oddechowego,\n \n \n \n Budowa i funkcje krwi 2,\n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka jako funkcjonalna ca\xc5\x82o\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Pier\xc5\x9bcienice \xe2\x80\x93 zwierz\xc4\x99ta,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 segmentowane cia\xc5\x82o,\n \n \n \n Skorupiaki \xe2\x80\x93 stawonogi,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 twardy pancerz,\n \n \n \n Podzia\xc5\x82y kom\xc3\xb3rkowe,\n \n \n \n Przegl\xc4\x85d i znaczenie ryb,\n \n \n \n Czym jest ekosystem?,\n \n \n \n Ryby \xe2\x80\x93 kr\xc4\x99gowce \xc5\x9brodowisk wodnych,\n \n \n \n Nicienie \xe2\x80\x93 zwierz\xc4\x99ta,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 nitkowate cia\xc5\x82o,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego,\n \n \n \n zestaw 49,\n \n \n \n Zestaw uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85cy 1,\n \n \n \n Budowa i rola mi\xc4\x99\xc5\x9bni,\n \n \n \n Budowa kom\xc3\xb3rki zwierz\xc4\x99cej,\n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n \xc5\xbbe\xc5\x84ski uk\xc5\x82ad rozrodczy,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n Higiena uk\xc5\x82adu nerwowego 2,\n \n \n \n Znaczenie ro\xc5\x9blin okrytonasiennych,\n \n \n \n Przegl\xc4\x85d i znaczenie gad\xc3\xb3w,\n \n \n \n Gady \xe2\x80\x93 kr\xc4\x99gowce,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re opanowa\xc5\x82y l\xc4\x85d,\n \n \n \n P\xc4\x99d. Budowa i funkcje \xc5\x82odygi,\n \n \n \n Budowa i rola szkieletu osiowego,\n \n \n \n Cechy stawonog\xc3\xb3w,\n \n \n \n Dziedziczenie cech u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n Racjonalne gospodarowanie zasobami przyrody,\n \n \n \n Jak poznawa\xc4\x87 biologi\xc4\x99?,\n \n \n \n Ewolucja i jej dowody,\n \n \n \n P\xc5\x82azi\xc5\x84ce \xe2\x80\x93 zwierz\xc4\x99ta,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 p\xc5\x82askie cia\xc5\x82o,\n \n \n \n Materia i energia w ekosystemie,\n \n \n \n Pochodzenie cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n Drapie\xc5\xbcnictwo. Ro\xc5\x9blino\xc5\xbcerno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Sposoby oddychania organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n Tkanki ro\xc5\x9blinne II,\n \n \n \n Higiena i choroby aparatu ruchu,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie serca,\n \n \n \n Wirusy i bakterie,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad limfatyczny,\n \n \n \n Higiena i choroby sk\xc3\xb3ry,\n \n \n \n Czynno\xc5\x9bci \xc5\xbcyciowe organizm\xc3\xb3w (dodatkowy zestaw),\n \n \n \n Abiotyczne czynniki \xc5\x9brodowiska,\n \n \n \n Kr\xc4\x85\xc5\xbcenie krwi,\n \n \n \n Mchy,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego 2,\n \n \n \n Nagonasienne,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n M\xc4\x99ski uk\xc5\x82ad rozrodczy,\n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 protist\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 45,\n \n \n \n Rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka \xe2\x80\x93 od narodzin do staro\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Zmys\xc5\x82y powonienia,\n \n \n \n smaku i dotyku,\n \n \n \n Dziedziczenie grup krwi,\n \n \n \n Mechanizmy ewolucji,\n \n \n \n Podstawowe prawa dziedziczenia,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu nerwowego,\n \n \n \n Kom\xc3\xb3rka ro\xc5\x9blinna. Inne rodzaje kom\xc3\xb3rek,\n \n \n \n Przegl\xc4\x85d i znaczenie ssak\xc3\xb3w,\n \n \n \n Biologia jako nauka,\n \n \n \n Korze\xc5\x84 \xe2\x80\x93 organ podziemny ro\xc5\x9bliny,\n \n \n \n Witaminy,\n \n \n \n sole mineralne,\n \n \n \n woda,\n \n \n \n Budowa i funkcje krwi,\n \n \n \n Pokarm \xe2\x80\x93 budulec i \xc5\xbar\xc3\xb3d\xc5\x82o energii,\n \n \n \n Owady \xe2\x80\x93 stawonogi zdolne do lotu,\n \n \n \n Zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci pokarmowe,\n \n \n \n Formy ochrony przyrody w Polsce,\n \n \n \n Obserwacje mikroskopowe,\n \n \n \n Paprotniki,\n \n \n \n Aparat ruchu. Budowa szkieletu,\n \n \n \n zestaw 50,\n \n \n \n Zestaw uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85cy 2,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n O\xc5\x9brodkowy uk\xc5\x82ad nerwowy,\n \n \n \n zestaw 47,\n \n \n \n Mechanizmy regulacyjne organizmu,\n \n \n \n Chemiczne podstawy \xc5\xbcycia,\n \n \n \n P\xc5\x82azy \xe2\x80\x93 kr\xc4\x99gowce wodno-l\xc4\x85dowe,\n \n \n \n Paj\xc4\x99czaki \xe2\x80\x93 stawonogi,\n \n \n \n kt\xc3\xb3re maj\xc4\x85 cztery pary odn\xc3\xb3\xc5\xbcy,\n \n \n \n Konkurencja,\n \n \n \n Budowa ko\xc5\x9bci,\n \n \n \n Li\xc5\x9b\xc4\x87 \xe2\x80\x93 wytw\xc3\xb3rnia pokarmu,\n \n \n \n Nieantagonistyczne zale\xc5\xbcno\xc5\x9bci mi\xc4\x99dzy gatunkami,\n \n \n \n Dziedziczenie p\xc5\x82ci u cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Ucho \xe2\x80\x93 narz\xc4\x85d s\xc5\x82uchu i r\xc3\xb3wnowagi,\n \n \n \n Chromosomy i geny. Znaczenie mitozy i mejozy w \xc5\xbcyciu organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n Cudzo\xc5\xbcywno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Paso\xc5\xbcytnictwo,\n \n \n \n Przegl\xc4\x85d i znaczenie p\xc5\x82az\xc3\xb3w,\n \n \n \n Cechy populacji,\n \n \n \n Przegl\xc4\x85d i znaczenie ptak\xc3\xb3w,\n \n \n \n Kom\xc3\xb3rka ro\xc5\x9blinna. Samo\xc5\xbcywno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Parzyde\xc5\x82kowce \xe2\x80\x93 najprostsze zwierz\xc4\x99ta tkankowe,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu wydalniczego,\n \n \n \n Budowa i funkcje sk\xc3\xb3ry,\n \n \n \n Tkanki ro\xc5\x9blinne I,\n \n \n \n Klasyfikacja organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie uk\xc5\x82adu wydalniczego,\n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie narz\xc4\x85du wzroku,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n Higiena uk\xc5\x82adu nerwowego\n \n \n
\n