„Matematyka. To rozumiem!” to najnowocześniejszy produkt multimedialny przeznaczony do nauki matematyki (z elementami języka angielskiego) na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
Produkt pokrywa w 100% polską podstawę programową, inspirując się przy tym najnowocześniejszymi metodami dydaktycznymi pochodzącymi z Finlandii, pokazującymi rolę matematyki w codzienności.
Wersja uczniowska produktu to zestaw lekcji przeznaczonych do pracy indywidualnej ucznia w domu lub w szkole. Może służyć jako powtórzenie wiedzy, baza ćwiczeń dodatkowych lub zadanie domowe.
\n \n \n \n sprawdzanie,\n \n \n \n \n \n podsumowanie,\n \n \n \n \n \n liczba,\n \n \n \n \n \n por\xc3\xb3wnywanie,\n \n \n \n \n \n o\xc5\x9b,\n \n \n \n \n \n gry,\n \n \n \n \n \n \xc5\x82amig\xc5\x82\xc3\xb3wki,\n \n \n \n \n \n grupa,\n \n \n \n \n \n zesp\xc3\xb3\xc5\x82,\n \n \n \n \n \n wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca,\n \n \n \n \n \n przestrze\xc5\x84,\n \n \n \n \n \n suma,\n \n \n \n \n \n dodawanie,\n \n \n \n \n \n liczbowa,\n \n \n \n \n \n setki,\n \n \n \n \n \n kwadrat liczbowy,\n \n \n \n \n \n godzina,\n \n \n \n \n \n czas,\n \n \n \n \n \n kropki,\n \n \n \n \n \n \xc5\x82\xc4\x85czenie,\n \n \n \n \n \n odwzorowywanie,\n \n \n \n \n \n u\xc5\x82amek,\n \n \n \n \n \n Mno\xc5\xbcenie,\n \n \n \n \n \n iloczyn,\n \n \n \n \n \n d\xc5\x82ugo\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n zegar,\n \n \n \n \n \n minuta,\n \n \n \n \n \n bry\xc5\x82a,\n \n \n \n \n \n geometria,\n \n \n \n \n \n figura,\n \n \n \n \n rysowanie,\n \n \n \n bry\xc5\x82y,\n \n \n \n Dzielenie,\n \n \n \n iloraz,\n \n \n \n kreska,\n \n \n \n pieni\xc4\x85dze,\n \n \n \n banknot,\n \n \n \n moneta,\n \n \n \n dziesi\xc4\x85tka,\n \n \n \n jedno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Pomiar,\n \n \n \n metr,\n \n \n \n mierzenie,\n \n \n \n odcinek,\n \n \n \n cyfra,\n \n \n \n sto,\n \n \n \n system,\n \n \n \n dziesi\xc4\x99tny,\n \n \n \n pozycja,\n \n \n \n przeliczanie,\n \n \n \n grupowanie,\n \n \n \n zbiory,\n \n \n \n ilo\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n dwa,\n \n \n \n cztery,\n \n \n \n tabliczka,\n \n \n \n odejmowanie,\n \n \n \n r\xc3\xb3\xc5\xbcnica,\n \n \n \n pisemne,\n \n \n \n tysi\xc4\x85c,\n \n \n \n kszta\xc5\x82t,\n \n \n \n Rysowanie,\n \n \n \n Kszta\xc5\x82t,\n \n \n \n \xc5\x9bciana,\n \n \n \n kraw\xc4\x99d\xc5\xba,\n \n \n \n podstawa,\n \n \n \n Sze\xc5\x9bcian,\n \n \n \n prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian,\n \n \n \n sto\xc5\xbcek,\n \n \n \n kula,\n \n \n \n ostros\xc5\x82up,\n \n \n \n walec,\n \n \n \n cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n podzia\xc5\x82,\n \n \n \n nazwa,\n \n \n \n nuta,\n \n \n \n doba,\n \n \n \n rano,\n \n \n \n po\xc5\x82udnie,\n \n \n \n popo\xc5\x82udnie,\n \n \n \n wiecz\xc3\xb3r,\n \n \n \n noc,\n \n \n \n kartka,\n \n \n \n sk\xc5\x82adanie,\n \n \n \n czapka,\n \n \n \n podwajanie,\n \n \n \n wielokrotno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n pomiar,\n \n \n \n pole,\n \n \n \n obw\xc3\xb3d,\n \n \n \n symetria\n \n \n
\n