eduPaka Dom
Edukacyjny sukces w każdym domu
Gotowa baza interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych do wykorzystania podczas nauki w domu. Ćwicz i ucz się we własnym tempie!
Programy z serii eduPaka Dom to gotowa baza w pełni interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów na poziomie szkoły podstawowej. To kompleksowe materiały do wykorzystania podczas nauki w domu, powtórek materiału, w ramach przygotowań na lekcje, sprawdzian czy na egzamin.
eduPaka Dom jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego ucznia, który chce poprawić swoje wyniki w nauce i stan wiedzy lub poczuć się lepiej przygotowanym na każde kolejne edukacyjne wyzwanie. To także znakomite wsparcie dla rodziców i opiekunów zaangażowanych w edukację swoich dzieci. Programy eduPaka Dom sprawdzą się także w ramach edukacji domowej i zajęć pozalekcyjnych, wprowadzając do świata nauki nie tylko multimedia, ale także w pełni interaktywne treści i ćwiczenia.
Każdy program z serii eduPaka Dom został stworzony zgodnie z podstawą programową. Co więcej, struktura programu (tematyka ćwiczeń, spis treści, kolejność wprowadzania zagadnień) odpowiada programowi zajęć i tematom w podręcznikach szkolnych wszystkich wiodących wydawnictw. Dzięki temu rozpoczęcie pracy z eduPaką jest bardzo łatwe.
\n \n \n \n Geografia,\n \n \n \n \n \n klasa 5,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa 5,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Geografia klasa5,\n \n \n \n \n \n W wilgotnym lesie r\xc3\xb3wnikowym i w lesie strefy umiarkowanej,\n \n \n \n \n \n Zestaw 19,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Krajobraz tajgi i tundry,\n \n \n \n \n Czytamy plan i map\xc4\x99,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n Pogoda a klimat,\n \n \n \n Zmiany w krajobrazie Polski,\n \n \n \n Mapa i skala,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Pojezierze Mazurskie,\n \n \n \n Wielkie odkrycia geograficzne,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Strefy klimatyczne a strefy krajobrazowe,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n Orientacja na mapie i globusie,\n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n Jak czyta\xc4\x87 map\xc4\x99?,\n \n \n \n Krajobraz \xc5\x9br\xc3\xb3dziemnomorski,\n \n \n \n Zestaw 22,\n \n \n \n Odleg\xc5\x82o\xc5\x9bci na mapie i w terenie,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Pustynie gor\xc4\x85ce i lodowe,\n \n \n \n Nizina Mazowiecka,\n \n \n \n Zestaw 9,\n \n \n \n Warszawa \xe2\x80\x93 krajobraz wielkiego miasta,\n \n \n \n Zestaw 10,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Krajobraz rolniczy Wy\xc5\xbcyny Lubelskiej,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Krajobraz miejsko-przemys\xc5\x82owy Wy\xc5\xbcyny \xc5\x9al\xc4\x85skiej,\n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Wybrze\xc5\xbce S\xc5\x82owi\xc5\x84skie,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Odkrywanie mapy \xc5\x9bwiata,\n \n \n \n Wy\xc5\xbcyna Krakowsko-Cz\xc4\x99stochowska,\n \n \n \n Zestaw 13,\n \n \n \n Krajobraz wysokog\xc3\xb3rski Himalaj\xc3\xb3w,\n \n \n \n Zestaw 24,\n \n \n \n Moja okolica na mapie,\n \n \n \n Zestaw 4,\n \n \n \n Krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n Krajobrazy Polski,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Krajobraz wysokog\xc3\xb3rski Tatr,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n Czym zajmuje si\xc4\x99 geografia?,\n \n \n \n Ukszta\xc5\x82towanie powierzchni na mapach,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n L\xc4\x85dy i oceany,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Krajobrazy sawanny i stepu,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Co to jest krajobraz?\n \n \n
\n