eduPaka Dom
Edukacyjny sukces w każdym domu
Gotowa baza interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych do wykorzystania podczas nauki w domu. Ćwicz i ucz się we własnym tempie!
Programy z serii eduPaka Dom to gotowa baza w pełni interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów na poziomie szkoły podstawowej. To kompleksowe materiały do wykorzystania podczas nauki w domu, powtórek materiału, w ramach przygotowań na lekcje, sprawdzian czy na egzamin.
eduPaka Dom jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego ucznia, który chce poprawić swoje wyniki w nauce i stan wiedzy lub poczuć się lepiej przygotowanym na każde kolejne edukacyjne wyzwanie. To także znakomite wsparcie dla rodziców i opiekunów zaangażowanych w edukację swoich dzieci. Programy eduPaka Dom sprawdzą się także w ramach edukacji domowej i zajęć pozalekcyjnych, wprowadzając do świata nauki nie tylko multimedia, ale także w pełni interaktywne treści i ćwiczenia.
Każdy program z serii eduPaka Dom został stworzony zgodnie z podstawą programową. Co więcej, struktura programu (tematyka ćwiczeń, spis treści, kolejność wprowadzania zagadnień) odpowiada programowi zajęć i tematom w podręcznikach szkolnych wszystkich wiodących wydawnictw. Dzięki temu rozpoczęcie pracy z eduPaką jest bardzo łatwe.
\n \n \n \n Chemia,\n \n \n \n \n \n klasa 8,\n \n \n \n \n \n Pochodne w\xc4\x99glowodor\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n Substancje o znaczeniu biologicznym,\n \n \n \n \n \n Sole,\n \n \n \n \n \n W\xc4\x99glowodory,\n \n \n \n \n \n Kwasy,\n \n \n \n \n \n Wodorotlenki,\n \n \n \n \n \n klasa 7,\n \n \n \n \n \n Aminokwasy,\n \n \n \n \n \n Metanol,\n \n \n \n \n W\xc4\x99glowodory \xe2\x80\x93 budowa i ich naturalne \xc5\xbar\xc3\xb3d\xc5\x82a II,\n \n \n \n zestaw 92,\n \n \n \n Otrzymywanie kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 67,\n \n \n \n Woda jako substrat reakcji chemicznych,\n \n \n \n zestaw 132,\n \n \n \n Alkohole polihydroksylowe,\n \n \n \n zestaw 106,\n \n \n \n Elektrolity. Nieelektrolity.,\n \n \n \n zestaw 59,\n \n \n \n Kwasy wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas,\n \n \n \n zestaw 76,\n \n \n \n T\xc5\x82uszcze I,\n \n \n \n zestaw 118,\n \n \n \n Alkohole polihydroksylowe. Glicerol,\n \n \n \n zestaw 107,\n \n \n \n Otrzymywanie wodorotlenk\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 135,\n \n \n \n Reakcje metali prowadz\xc4\x85ce do powstania soli,\n \n \n \n zestaw 82,\n \n \n \n Alkany,\n \n \n \n zestaw 96,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci alkan\xc3\xb3w,\n \n \n \n alken\xc3\xb3w i alkin\xc3\xb3w - por\xc3\xb3wnanie,\n \n \n \n zestaw 102,\n \n \n \n Kwasy tlenowe azotu,\n \n \n \n fosforu i w\xc4\x99gla,\n \n \n \n zestaw 71,\n \n \n \n Estry \xe2\x80\x93 budowa i otrzymywanie,\n \n \n \n zestaw 115,\n \n \n \n Budowa i naturalne \xc5\xbar\xc3\xb3d\xc5\x82a w\xc4\x99glowodor\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 93,\n \n \n \n bia\xc5\x82ka,\n \n \n \n zestaw 120,\n \n \n \n Kwasy karboksylowe \xe2\x80\x93 por\xc3\xb3wnanie w\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 114,\n \n \n \n Kwasy karboksylowe \xe2\x80\x93 budowa i nazewnictwo,\n \n \n \n zestaw 110,\n \n \n \n Metan,\n \n \n \n zestaw 94,\n \n \n \n Glukoza i fruktoza,\n \n \n \n zestaw 127,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci i zastosowanie alkan\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 98,\n \n \n \n W\xc4\x99glowodory \xe2\x80\x93 budowa i ich naturalne \xc5\xbar\xc3\xb3d\xc5\x82a I,\n \n \n \n zestaw 91,\n \n \n \n Cukry z\xc5\x82o\xc5\xbcone II,\n \n \n \n zestaw 126,\n \n \n \n etanol II,\n \n \n \n zestaw 104,\n \n \n \n Zastosowanie soli,\n \n \n \n zestaw 89,\n \n \n \n Inne reakcje otrzymywania soli,\n \n \n \n zestaw 88,\n \n \n \n Reakcje tlenk\xc3\xb3w metali z kwasami,\n \n \n \n zestaw 84,\n \n \n \n Dysocjacja elektrolityczna wodorotlenk\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 64,\n \n \n \n Eten,\n \n \n \n zestaw 100,\n \n \n \n Dysocjacja elektrolityczna kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 72,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci alkoholi \xe2\x80\x93 por\xc3\xb3wnanie,\n \n \n \n zestaw 109,\n \n \n \n Szereg homologiczny alkan\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 97,\n \n \n \n Kwasy tlenowe siarki II,\n \n \n \n zestaw 70,\n \n \n \n Alkeny,\n \n \n \n zestaw 99,\n \n \n \n Reakcje str\xc4\x85ceniowe II,\n \n \n \n zestaw 87,\n \n \n \n Bia\xc5\x82ka \xe2\x80\x93 budowa i podzia\xc5\x82,\n \n \n \n zestaw 122,\n \n \n \n zestaw 116,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci wodorotlenk\xc3\xb3w i ich zastosowanie,\n \n \n \n zestaw 65,\n \n \n \n Budowa i nazewnictwo soli I,\n \n \n \n zestaw 78,\n \n \n \n Odczyn roztworu,\n \n \n \n skala pH,\n \n \n \n zestaw 77,\n \n \n \n Reakcja zoboj\xc4\x99tniania,\n \n \n \n zestaw 81,\n \n \n \n Dysocjacja elektrolityczna soli,\n \n \n \n zestaw 80,\n \n \n \n Budowa i nazewnictwo soli II,\n \n \n \n zestaw 79,\n \n \n \n Kwas mr\xc3\xb3wkowy (kwas metanowy),\n \n \n \n zestaw 112,\n \n \n \n Alkiny,\n \n \n \n zestaw 101,\n \n \n \n Glukoza,\n \n \n \n zestaw 124,\n \n \n \n Aminy \xe2\x80\x93 metyloamina,\n \n \n \n zestaw 108,\n \n \n \n Wzory i nazwy kwas\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 66,\n \n \n \n Sacharoza,\n \n \n \n zestaw 128,\n \n \n \n Estry,\n \n \n \n zestaw 134,\n \n \n \n Cukry z\xc5\x82o\xc5\xbcone I,\n \n \n \n zestaw 125,\n \n \n \n Kwasy i ich w\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 75,\n \n \n \n Alkany o najmniejszych cz\xc4\x85steczkach,\n \n \n \n zestaw 95,\n \n \n \n Kwas octowy (kwas etanowy) zestaw 111,\n \n \n \n Wy\xc5\xbcsze kwasy karboksylowe,\n \n \n \n zestaw 113,\n \n \n \n T\xc5\x82uszcze II,\n \n \n \n zestaw 119,\n \n \n \n Bia\xc5\x82ka \xe2\x80\x93 w\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 121,\n \n \n \n Substancje chemiczne o znaczeniu biologicznym,\n \n \n \n zestaw 117,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci kwas\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 74,\n \n \n \n klasa7,\n \n \n \n Wzory i nazwy wodorotlenk\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 60,\n \n \n \n etanol I,\n \n \n \n zestaw 103,\n \n \n \n W\xc4\x99glowodany (cukry,\n \n \n \n sacharydy) \xe2\x80\x93 budowa i podzia\xc5\x82,\n \n \n \n zestaw 123,\n \n \n \n W\xc5\x82a\xc5\x9bciwo\xc5\x9bci kwas\xc3\xb3w I,\n \n \n \n zestaw 73,\n \n \n \n Reakcje metali z kwasami,\n \n \n \n zestaw 83,\n \n \n \n Sole i ich zastosowania,\n \n \n \n zestaw 90,\n \n \n \n Kwasy beztlenowe,\n \n \n \n zestaw 68,\n \n \n \n Alkohole monohydroksylowe,\n \n \n \n zestaw 105,\n \n \n \n Reakcje str\xc4\x85ceniowe I,\n \n \n \n zestaw 86,\n \n \n \n Reakcje tlenk\xc3\xb3w niemetali z zasadami,\n \n \n \n zestaw 85,\n \n \n \n Kwasy tlenowe siarki I,\n \n \n \n zestaw 69,\n \n \n \n Skrobia i celuloza,\n \n \n \n zestaw 129\n \n \n
\n