eduPaka Dom
Edukacyjny sukces w każdym domu
Gotowa baza interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych do wykorzystania podczas nauki w domu. Ćwicz i ucz się we własnym tempie!
Programy z serii eduPaka Dom to gotowa baza w pełni interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów na poziomie szkoły podstawowej. To kompleksowe materiały do wykorzystania podczas nauki w domu, powtórek materiału, w ramach przygotowań na lekcje, sprawdzian czy na egzamin.
eduPaka Dom jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego ucznia, który chce poprawić swoje wyniki w nauce i stan wiedzy lub poczuć się lepiej przygotowanym na każde kolejne edukacyjne wyzwanie. To także znakomite wsparcie dla rodziców i opiekunów zaangażowanych w edukację swoich dzieci. Programy eduPaka Dom sprawdzą się także w ramach edukacji domowej i zajęć pozalekcyjnych, wprowadzając do świata nauki nie tylko multimedia, ale także w pełni interaktywne treści i ćwiczenia.
Każdy program z serii eduPaka Dom został stworzony zgodnie z podstawą programową. Co więcej, struktura programu (tematyka ćwiczeń, spis treści, kolejność wprowadzania zagadnień) odpowiada programowi zajęć i tematom w podręcznikach szkolnych wszystkich wiodących wydawnictw. Dzięki temu rozpoczęcie pracy z eduPaką jest bardzo łatwe.
\n \n \n \n Biologia 7,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Biologia,\n \n \n \n \n \n klasa 7,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 7,\n \n \n \n \n \n Regulacja nerwowo-hormonalna,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 9,\n \n \n \n \n \n Rozmna\xc5\xbcanie i rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Aparat ruchu,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad kr\xc4\x85\xc5\xbcenia,\n \n \n \n \n \n IV. Uk\xc5\x82ad kr\xc4\x85\xc5\xbcenia,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 5,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad oddechowy,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 8,\n \n \n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad pokarmowy,\n \n \n \n \n \n III. Uk\xc5\x82ad pokarmowy,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 I,\n \n \n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu pokarmowego 2,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 10,\n \n \n \n \n \n R\xc3\xb3wnowaga wewn\xc4\x99trzna organizmu,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Budowa i funkcjonowanie uk\xc5\x82adu odporno\xc5\x9bciowego,\n \n \n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka. Sk\xc3\xb3ra \xe2\x80\x93 pow\xc5\x82oka organizmu,\n \n \n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n \n \n Zaburzenia funkcjonowania uk\xc5\x82adu odporno\xc5\x9bciowego,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n Szkielet ko\xc5\x84czyn,\n \n \n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu oddechowego,\n \n \n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n \n \n Zaburzenia funkcjonowania uk\xc5\x82adu hormonalnego,\n \n \n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n \n \n Higiena oka i ucha,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 6,\n \n \n \n \n \n Uk\xc5\x82ad wydalniczy,\n \n \n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu pokarmowego 2,\n \n \n \n \n \n rozdzia\xc5\x82 11,\n \n \n \n \n \n Zestawy uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85ce,\n \n \n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n \n \n Obwodowy uk\xc5\x82ad nerwowy. Odruchy,\n \n \n \n \n \n zestaw 30,\n \n \n \n \n \n Budowa i funkcjonowanie uk\xc5\x82adu hormonalnego,\n \n \n \n \n \n zestaw 48,\n \n \n \n \n \n Choroba \xe2\x80\x93 zaburzenie homeostazy,\n \n \n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n \n \n Mechanizm oddychania,\n \n \n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n \n \n Funkcjonowanie \xc5\xbce\xc5\x84skiego uk\xc5\x82adu rozrodczego,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu pokarmowego,\n \n \n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \n \n Rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka \xe2\x80\x93 od pocz\xc4\x99cia do narodzin,\n \n \n \n \n \n zestaw 46,\n \n \n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu rozrodczego,\n \n \n \n \n zestaw 47,\n \n \n \n Mechanizmy regulacyjne organizmu,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n Higiena uk\xc5\x82adu nerwowego,\n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie narz\xc4\x85du wzroku,\n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n Higiena i choroby sk\xc3\xb3ry,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Pokarm \xe2\x80\x93 budulec i \xc5\xbar\xc3\xb3d\xc5\x82o energii,\n \n \n \n Witaminy,\n \n \n \n sole mineralne,\n \n \n \n woda,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Budowa i rola szkieletu osiowego,\n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka jako funkcjonalna ca\xc5\x82o\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu wydalniczego,\n \n \n \n Budowa i funkcje krwi,\n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Budowa i rola mi\xc4\x99\xc5\x9bni,\n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n zestaw 49,\n \n \n \n Zestaw uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85cy 1,\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Budowa ko\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Zmys\xc5\x82y powonienia,\n \n \n \n smaku i dotyku,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n Aparat ruchu. Budowa szkieletu,\n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n \xc5\xbbe\xc5\x84ski uk\xc5\x82ad rozrodczy,\n \n \n \n Budowa i funkcje krwi 2,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Budowa i funkcje sk\xc3\xb3ry,\n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie uk\xc5\x82adu wydalniczego,\n \n \n \n Kr\xc4\x85\xc5\xbcenie krwi,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu oddechowego,\n \n \n \n zestaw 50,\n \n \n \n Zestaw uzupe\xc5\x82niaj\xc4\x85cy 2,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Budowa i rola uk\xc5\x82adu nerwowego,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Ucho \xe2\x80\x93 narz\xc4\x85d s\xc5\x82uchu i r\xc3\xb3wnowagi,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego 2,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n Higiena uk\xc5\x82adu nerwowego 2,\n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad limfatyczny,\n \n \n \n Budowa i dzia\xc5\x82anie serca,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n O\xc5\x9brodkowy uk\xc5\x82ad nerwowy,\n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n Higiena i choroby aparatu ruchu,\n \n \n \n Higiena i choroby uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n zestaw 45,\n \n \n \n Rozw\xc3\xb3j cz\xc5\x82owieka \xe2\x80\x93 od narodzin do staro\xc5\x9bci,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n M\xc4\x99ski uk\xc5\x82ad rozrodczy\n \n \n
\n