eduPaka Dom
Edukacyjny sukces w każdym domu
Gotowa baza interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów szkół podstawowych do wykorzystania podczas nauki w domu. Ćwicz i ucz się we własnym tempie!
Programy z serii eduPaka Dom to gotowa baza w pełni interaktywnych ćwiczeń przedmiotowych dla uczniów na poziomie szkoły podstawowej. To kompleksowe materiały do wykorzystania podczas nauki w domu, powtórek materiału, w ramach przygotowań na lekcje, sprawdzian czy na egzamin.
eduPaka Dom jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego ucznia, który chce poprawić swoje wyniki w nauce i stan wiedzy lub poczuć się lepiej przygotowanym na każde kolejne edukacyjne wyzwanie. To także znakomite wsparcie dla rodziców i opiekunów zaangażowanych w edukację swoich dzieci. Programy eduPaka Dom sprawdzą się także w ramach edukacji domowej i zajęć pozalekcyjnych, wprowadzając do świata nauki nie tylko multimedia, ale także w pełni interaktywne treści i ćwiczenia.
Każdy program z serii eduPaka Dom został stworzony zgodnie z podstawą programową. Co więcej, struktura programu (tematyka ćwiczeń, spis treści, kolejność wprowadzania zagadnień) odpowiada programowi zajęć i tematom w podręcznikach szkolnych wszystkich wiodących wydawnictw. Dzięki temu rozpoczęcie pracy z eduPaką jest bardzo łatwe.
\n \n \n \n Biologia,\n \n \n \n \n \n klasa 5,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 4,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 3,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 2,\n \n \n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82 1,\n \n \n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n \n \n Okrytonasienne,\n \n \n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n \n \n Budowa i r\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 grzyb\xc3\xb3w. Porosty,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n Rozprzestrzenianie si\xc4\x99 ro\xc5\x9blin okrytonasiennych,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n Kom\xc3\xb3rka ro\xc5\x9blinna. Samo\xc5\xbcywno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n Mchy,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Tkanki ro\xc5\x9blinne II,\n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n Sposoby oddychania organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n Obserwacje mikroskopowe,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Rozdzia\xc5\x82,\n \n \n \n R\xc3\xb3\xc5\xbcnorodno\xc5\x9b\xc4\x87 protist\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n P\xc4\x99d. Budowa i funkcje \xc5\x82odygi,\n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n Znaczenie ro\xc5\x9blin okrytonasiennych,\n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n Korze\xc5\x84 \xe2\x80\x93 organ podziemny ro\xc5\x9bliny,\n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n Czynno\xc5\x9bci \xc5\xbcyciowe organizm\xc3\xb3w (dodatkowy zestaw),\n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n Budowa kom\xc3\xb3rki zwierz\xc4\x99cej,\n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n Paprotniki,\n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n Chemiczne podstawy \xc5\xbcycia,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Nagonasienne,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Tkanki ro\xc5\x9blinne I,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Kom\xc3\xb3rka ro\xc5\x9blinna. Inne rodzaje kom\xc3\xb3rek,\n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n Wirusy i bakterie,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n Biologia jako nauka,\n \n \n \n Jak poznawa\xc4\x87 biologi\xc4\x99?,\n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n Cudzo\xc5\xbcywno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 10,\n \n \n \n Klasyfikacja organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Li\xc5\x9b\xc4\x87 \xe2\x80\x93 wytw\xc3\xb3rnia pokarmu\n \n \n
\n